26.11.2018 14:42 59:56 soubor ke stažení |
|
#12 - Martin Hošek (J&T Banka a MAAPPI) - O marketingu J&T Banky a charitativním projektu MAAPPI |
|
Ve 12. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali Martina Hoška, ředitele marketingu J&T Banky a spoluzakladatele charitativní značky MAAPP ... číst dáleI. Bavili jsme se o tom, jak se dělá marketing privátní banky v J&T, jak získávají klienty, jaký může ovlivnit privátní bankovnictví nástup fintechů i kdo je typický klient J&T Banky. U charitativního projektu MAAPPI jsme probírali vznik a misi projektu, možnosti expanze značky do zahraničí i celkovou vizi Martina, kam chce projekt posunout. Více na www.maappi.com
|
|
1.11.2018 12:43 01:06:01 soubor ke stažení |
|
#11 - Petr Uchytil (RADIOHOUSE - Evropa 2, Frekvence 1 atd.) - O marketingu a vývoji radio reklamy, o Evropě 2, i nových příjmech rádií |
|
V 11. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali Petra Uchytila, ředitele marketingu a podpory obchodu RADIOHOUSE, která mimo jiné zastupuj ... číst dálee stanice Evropu 2 nebo Frekvenci 1. Celkově dokáže RADIOHOUSE oslovit reklamou 7 z 10ti řidičů. Bavili jsme se o tom, jak se mění pozice rádii v mediamixu, jak se dá propojit radio reklama s online reklamou, jak se dělá marketing Evropy 2 a jiných rádií v portfoliu Radiohouse, roli Leoše Mareše v Evropě 2, kolik vezme času vybudovat nové hvězdy, o nových příjmech rádií, alchymie výběru seznamu songů a o mnoha dalších zajímavých tématech.
|
|
24.9.2018 20:30 01:00:42 soubor ke stažení |
|
#10 - Lukáš Janoušek (Twisto payments) - O marketingu Twisto i o rozjezdu a prodeji startupu O2 |
|
10. Epizoda - rozhovor s Lukášem Janouškem (Twisto payments), který začínal jako marketér v Red Bullu, vedl komunikační agenturu, založil i prodal něk ... číst dáleolika startupů z nichž největší - virtuálního operátora Gorila Mobil prodal O2. Dnes je akcionářem a marketingovým ředitelem v předním českém fintechu Twisto payments. Bavili jsme se o tom, jak vybudoval a prodal vituálního operátora, o marketingu a rozvoji Twista, o vstupu do zahraničí, dalších investičních kolech, o fintech oboru i zakázané reklamě Twistus.
|
|
18.9.2018 17:23 29:12 soubor ke stažení |
|
#9 - Petr Kareš (XFN) - O marketingu XFN a MMA, nejrychleji rostoucím sportu v Česku i ve světě |
|
V 9. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali Petra Kareše, majitele XFN. XFN je organizace, která v Česku buduje nejrychleji rostoucí sp ... číst dáleort - MMA, formou pořádání X Fight Nights. Bavili jsme se o tom, jak Petr XFN založil, jak se mu podařilo během pár let dostat MMA do O2 arény i do mediálního mainstreamu, kam chce XFN rozvíjet, jak XFN tým buduje komunitu kolem MMA i o důležité roli hlavní hvězdy Karlose Vémoly. A právě prudký růst návštěvnosti akcí, počtu fanoušků na sociálních médiích i zmínek v hlavních médiích byl hlavní důvod, proč jsme Petra Kareše a XFN pozvali do Marketing insideru na rozhovor.
|
|
10.8.2018 13:06 43:28 soubor ke stažení |
|
#8: Jan Vetyška (APEK) - O vývoji české e-commerce, 115 miliardového trhu |
|
V 8. epizodě podcastu Marketing-insider.cz jsme si pozvali Jana Vetyšku, výkonného ředitele Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Bavili o jeho p ... číst dáleohledu na vývoj české e-commerce, což je obrovský a každoročně rostoucí trh o velikosti přes 115 miliard ročně. Dále jsme probrali klíčové činnosti APEKu, který segment e-commerce roste nejrychleji nebo kdo bude slavit za čas v souboji o retail – jestli e-commerce skupující kamenné provozovatele, nebo naopak, a mnoho dalších skvělých témat
|
|
3.8.2018 16:34 27:26 soubor ke stažení |
|
#7: Robert Schaffer (O2 arena) - O marketingu O2 areny, i o pořádání špičkových koncertů nebo Laver Cupu |
|
V 7. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali předsedu představenstva společnosti Bestsport a.s., provozovatele O2 Arény, pana Roberta Sc ... číst dálehaffra. Bavili jsme se o mimořádném úspěchu O2 areny, která byla v roce 2017 nominována mezi 5 nejlepších koncertních míst na celém světě mimo USA. Probrali jsme, jaké to je pořádat prestižní akce typu Laver cup a jak se náročností lišil od finále Fed cupu, kolikrát by mohli Imagine Dragons vyprodat O2 arénu a na jaké akce se můžeme tento, i příští rok těšit.
|
|
27.7.2018 17:18 37:36 soubor ke stažení |
|
#6: Martin Komora (ZOOT.cz) - O marketingu ZOOT, jeho dalším směřování i o prodeji módy na internetu |
|
V 6. epizodě podcastu Marketing-insider.cz, jsme si pozvali marketingového ředitele ZOOT.cz, Martina Komoru. Bavili jsme se o tom, jak se od založení ... číst dáleprvního coworkingu na Slovensku vypracoval přes marketování Norské národní rybí speciality až do vedení marketingu ZOOTu. Ptali jsme se ho na příběh ZOOTu, změny strategie z původního záměru na dnešní, kam ZOOT směřuje, srovnali jsme, jak se prodává móda na internetu v ČR a jak v zahraničí, jaké je to pracovat v tisícihlavém "startupu" a mnoho dalších témat.
|
|
18.7.2018 09:35 39:37 soubor ke stažení |
|
#5: Michal Štádler (Adform) - O online marketingu, RTB a Adformu |
|
V 5. epizodě podcastu Marketing-insider.cz jsme si pozvali Michala Štádlera, obchodního ředitele společnosti Adform pro Česko, Slovensko a Balkán. Bav ... číst dáleili jsme se o tom, jak se od prodejce inzerce do Zlatých stránek dostal k šéfování české pobočky technologické společnosti, která konkuruje Googlu a Facebooku, jak Adform bojuje proti podvodům s reklamou na falešných webových stránkách, kolik je podle odhadu Adformu finanční i % podíl RTB na celkových výdajích do reklamy, co lze čekat za vývoj a mnoha dalších skvělých tématech.
|
|
12.7.2018 19:01 01:07:12 soubor ke stažení |
|
#4: Sašo Belovski (RunCzech) - O marketingu Prague International Marathonu a RunCzech |
|
V 4. epizodě podcastu Marketing-insider.cz jsme si pozvali business development directora Prague International Marathon, Sašu Belovskiho. Bavili jsme ... číst dálese o jeho profesním příběhu, o cestě, kdy se vypracoval z profesionálního fotbalisty, díky studiím na vysokých školách v Evropě, až do board of directors jednoho z nejkvalitnějších světových maratonů. Ptali jsme se ho na to, jak RunCzech dokázal rozběhat Česko a co dalšího chystají, kolik zahraničních návštěvníků přitáhnou do ČR, jak velký je pozitivní ekonomický dopad RunCzech pro Česko, a také, jaké je to uřídit až 1 500 spolupracujících dobrovolníků. Sašo nám také prozradil, za jaký fotbalový klub hraje a kde čerpá inspiraci. Tento rozhovor se bude líbit nejen marketérům, ale také všem běžcům. #RUNCzech
|
|
4.7.2018 07:41 51:40 soubor ke stažení |
|
#3: Jaroslav Vavřina (Harley Davidson) - O marketingu Harley-Davidson a mega oslavě 115 let výročí založení značky |
|
Ve 3. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali marketingového ředitele a spolumajitele Harley-Davidson Praha, Jaroslava Vavřinu. Bavili j ... číst dálesme se o tom, jak se od vedení reklamní agentury dostal k prodeji legendárních motorek, jak se popral s propadem prodeje kolem roku 2008 a získal za to Malého delfína v soutěži Marketér roku, a také o obrovské akci – oslavě 115 let existence Harley-Davidson v Praze, což je událost, na kterou letos v létě (5-8.7. 2018) přijede do Prahy kapela Rolling Stones a 100 tisíc motorkářů. Viz: https://h-d.prague115.com/cs/
|
|
29.6.2018 10:09 41:32 soubor ke stažení |
|
#2: Martin Švarc (Seznam.cz) - O tom, jak obchodně řídí Seznam.cz a o vizi dalšího rozvoje |
|
V 2. epizodě Marketing-insider.cz podcastu jsme si pozvali obchodního ředitele Seznam.cz, Martina Švarce. Bavili jsme se o tom, jak se vypracoval běhe ... číst dálem svojí kariéry od mixážního pultu ve slovenském radiu až do vedení nejvýznamnějšího hráče na českém internetu, co si myslí o GDPR, kde bude hledat pro Seznam nové příjmy, jak jsou spokojení s "nekonečnou" home page, co si slibují od programmaticu a RTB, kam Seznam nyní směřuje další kroky a mnoho dalších skvělých témat.
|
|
15.6.2018 18:00 31:35 soubor ke stažení |
|
#1: Václav Petr (UBER) - Jak dělá marketing Uber, rozhovor s marketingovým ředitelem pro Česko a Slovensko |
|
V 1. epizodě podcastu Marketing-insider.cz jsme si pozvali marketingového ředitele UBER Česko a Slovensko, Václava Petra. Bavili jsme se o tom, jaké j ... číst dálee to pro UBER pracovat. Probrali jsme také, jaké marketingové nástroje a strategie UBER pro své cíle používá, jak se snaží UBER ulevit Pražanům od drahých nákladů na dopravu a Praze od tisíců zaparkovaných aut, jaké další služby bude UBER v Praze spouštět, a také, jestli je možné pro UBER jezdit na Bali. Rozhovor moderuje Lukáš Chmela, majitel mediální agentury Media Buyers, s.r.o.
|
|