Českýpodcasting.cz

katalog českých podcastů | 131 podcastů / 6 915 epizod k poslechu
pro zpřístupnění dalších funkcí se přihlaste nebo registrujte

Podcast "Cinkátko"

27.1.2020 15:45 00:29:36   soubor ke stažení
Spustit epizodu podcastu Cinkátko

PR zadarmo: Tipy od Ondřeje Krátkého z Liftaga (1/3)

Když chcete začít s PR, první otázka je jasná: Musíme za to platit? Ondřej Krátký se jako šéf Liftaga staral o publicitu sám a se skvělými výsledky, t...

27.1.2020 15:45 00:15:43   soubor ke stažení
Spustit epizodu podcastu Cinkátko

Jak získat pozornost médií: Tipy od Zdravka Krstanova z Forbesu (2/3)

Je lepší, když novináře osloví neznámý founder/ka, nebo známá agentura? Má cenu posílat tiskové zprávy a chodí ještě někdo na tiskové konference? Když...

27.1.2020 15:45 00:31:02   soubor ke stažení
Spustit epizodu podcastu Cinkátko

Jak řídit PR agenturu: Tipy od majitelů agentury FYI (3/3)

Z předchozích epizod na téma PR už od Ondřeje Krátkého víte, že PR se dá dělat i vlastními silami, a jaké jsou hranice DYI přístupu v public/media rel...

18.12.2019 01:00 00:22:10   soubor ke stažení
Spustit epizodu podcastu Cinkátko

Martin Jeřábek (Mapy.cz): Češi nesedí doma na zadku a my jim pomáháme se neztratit

Rozhovor s lovebrandem Seznamu jsme si udělali tak trochu pro radost. Zajímalo nás, jak to Mapy.cz dělají, že obstojí i v zahraničí, ale žádné rozhovo...

10.12.2019 15:42 00:31:22   soubor ke stažení
Spustit epizodu podcastu Cinkátko

Pavel Jašek (Google): Naučte se predikovat, kteří zákazníci pro vás budou profitabilní

Segmentace zákazníků na základě historických dat je už docela běžná věc. Podstatně méně firem segmentuje na základě predikce jejich budoucího chování....

22.11.2019 16:06 00:19:03   soubor ke stažení
Spustit epizodu podcastu Cinkátko

Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům pravdivě říkáme, v čem je problém (4/4)

Rohlik.cz je známý svou až fanatickou snahou o spokojeného zákazníka a otevřenou komunikaci a zákazníci za to firmu milují. Martin Snížek jako šéf CX ...

22.11.2019 16:04 00:22:49   soubor ke stažení
Spustit epizodu podcastu Cinkátko

Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl (3/4)

Co Alza považuje za svoji nejvetší slabinu v oblasti customer experience? Jak jim funguje Premium? Proč (zatím) nepersonalizují? A na jaké metriky se ...

22.11.2019 15:56 00:16:57   soubor ke stažení
Spustit epizodu podcastu Cinkátko

Filip Trčka (Ambiente): Výsledky mystery shoppingu mají vliv na mzdu manažerů (2/4)

Ombudsman zákazníků Filip Trčka představuje příjemné vybočení z online světa. Restaurační síť Ambiente je známá vysokou a konzistentní kvalitou služeb...

22.11.2019 15:49 00:21:32   soubor ke stažení
Spustit epizodu podcastu Cinkátko

Tomáš Potměšil (KPMG): Příkladem skvělé dělané zákaznické zkušenosti je Ryanair(1/4)

Pokud čekáte obecné konzultantské poučky, budete velmi příjemně překvapení. Tomáš Potměšil má už řadu let na starost žebříček českých firem s nejlepší...